Ό
ρ
ο
ι
&
Π
ρ
ο
ϋ
π
ο
θ
έ
σ
ε
ι
ς

ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗΣ
ΚΡΑΤΉΣΕΙΣ: ΠΟΛΙΤΙΚΈΣ ΚΑΙ ΤΙΜΈΣ ΆΦΙΞΗΣ/ΑΝΑΧΏΡΗΣΗΣ

Τιμές Διαμονής

  • Οι αναγραφόμενες τιμές των δωματίων μας είναι σε ευρώ ανά δωμάτιο και ανά διανυκτέρευση.

  • Οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ και τοπικό φόρο.

  • Οι αναγραφόμενες τιμές δεν περιλαμβάνουν φόρο διαμονής 5,00€ ανά διανυκτέρευση με ισχύ από 01/01/2018 σύμφωνα με το νόμο 4389/2016.

  • Οι αναγραφόμενες τιμές δωματίων δεν περιλαμβάνουν συμπλήρωμα πρωινού.

Άφιξη/Αναχώρηση

  • Κατά την άφιξη, τα κρατημένα δωμάτια είναι διαθέσιμα στους επισκέπτες μας από τις 15:00.

  • Η ώρα αναχώρησης και η υποχρεωτική εκκένωση του δωματίου είναι στις 11:00.

  • Ισχύουν πλήρεις χρεώσεις για την ημέρα άφιξης ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης του επισκέπτη.

  • Τα δωμάτια που κρατήθηκαν θα παραμείνουν για check-in μέχρι τις 6.00 π.μ. την επόμενη ημέρα της προγραμματισμένης ημερομηνίας άφιξης, μετά την οποία η κράτηση θα θεωρείται ακυρωμένη σε περίπτωση μη εμφάνισης και το Kythnos Bay Hotel δικαιούται να παραδώσει το δωμάτιο (τα) που κρατήσατε για τις υπόλοιπες ημερομηνίες διαμονής σε άλλους επισκέπτες. Δεν θα υπάρξει επιστροφή χρημάτων για την ακυρωμένη κράτηση.

  • Κατά την είσοδο στο ξενοδοχείο ο πελάτης υποχρεούται να υποδείξει ταυτότητα ή διαβατήριο και να υπογράψει τα έντυπα εγγραφής όπως απαιτείται από τις τοπικές αρχές.

Καμία εμφάνιση

  • Σε περίπτωση μη εμφάνισης χρεώνεται το 100% του συνολικού κόστους διαμονής. Δεν ισχύουν επιστροφές χρημάτων ή αποζημιώσεις.

  • Οι επισκέπτες θα πρέπει να ενημερώσουν τη ρεσεψιόν μας για καθυστερημένες αφίξεις λόγω απροσδόκητων περιστάσεων το αργότερο στις 15:00 την ημέρα άφιξης.

Καθυστερημένη αναχώρηση

  • Εάν χρειάζεστε καθυστερημένη ολοκλήρωση αγοράς, επικοινωνήστε με ένα μέλος της ρεσεψιόν μας τουλάχιστον μία ημέρα πριν από την αναχώρησή σας. Ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις.

  • Σε περίπτωση που οι επισκέπτες δεν καταφέρουν να εγκαταλείψουν το δωμάτιό τους πριν από τις 11:00 την ημέρα τερματισμού της κράτησής τους, ισχύουν επιπλέον χρεώσεις που ισούνται με το ενοίκιο μισής ημέρας. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν είναι σε θέση να εκκενώσει το δωμάτιο πριν από τις 18:00 την ημέρα τερματισμού της κράτησής του, ισχύουν επιπλέον χρεώσεις που ισούται με ενοίκιο μιας ολόκληρης ημέρας.

Παράταση κράτησης

  • Η ενοικίαση δωματίου θεωρείται ότι ανανεώνεται αμοιβαία για κάθε επόμενη ημέρα πέραν της συμφωνηθείσας κράτησης εφόσον ο ξενοδόχος δεν ενημερώνει τους πελάτες ότι λήγει η μίσθωση και οι πελάτες δεν ενημερώνουν τον Ξενοδόχο ότι επιθυμούν να τερματίσουν τη διαμονή τους.

  • Οι ειδοποιήσεις θεωρούνται έγκυρες μόνο εάν έρθουν στην προσοχή της υποδοχής μας τουλάχιστον μία ημέρα πριν από την προηγουμένως συμφωνηθείσα επίσημη ημερομηνία αναχώρησης.

ΚΡΑΤΉΣΕΙΣ: ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΉ, ΤΡΟΠΟΠΟΊΗΣΗ, ΑΚΎΡΩΣΗ

Επιβεβαίωση Κράτησης

Η κράτησή σας επιβεβαιώνεται γραπτώς και σας αποστέλλεται μέσω email. Όλες οι συμφωνημένες πληροφορίες κράτησης και οι χρεώσεις σας θα σταλούν για τα αρχεία σας. Επιπλέον, σας ενημερώνουμε για τις ισχύουσες πολιτικές προκαταβολής, προεξουσιοδότησης και ακύρωσης που συνοδεύουν την κράτησή σας, οι οποίες θεωρούμε ότι έχουν απορριφθεί και συμφωνηθεί σε περίπτωση που δεν δηλώσετε σαφώς το αντίθετο.

Προκαταβολή Κράτησης

Ως προκαταβολή νοούνται τα τέλη που καταβάλλονται αμέσως μετά την κράτηση, όπως απαιτείται για τη διατήρηση της εγκυρότητας της κράτησης και το ποσό υπολογίζεται συνήθως ως ποσοστό επί του συνολικού κόστους.

Ευέλικτες Κρατήσεις: Μια προκαταβολή μπορεί να ισχύει ή να μην ισχύει για τη διατήρηση της εγκυρότητας της κράτησης σύμφωνα με τη γραπτή προσφορά που στέλνουμε μέσω email σχετικά με τη διαμονή σας και σύμφωνα με τις ημέρες που αναφέρονται στην πολιτική ακύρωσης του εγγράφου επιβεβαίωσης της κράτησής σας.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις της κράτησης ισχύουν σύμφωνα με την επιβεβαίωση της κράτησης.

Μη επιστρέψιμες κρατήσεις: Απαιτείται μη επιστρέψιμη προκαταβολή ύψους 100% για την επικύρωση της κράτησής σας, κατά τη στιγμή της κράτησης.

Σημείωση:

  • Μια κατάθεση διαφέρει από μια διαδικασία προέγκρισης. Ανατρέξτε στη σχετική ενότητα για λεπτομέρειες

  • Για κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτυακών Ταξιδιωτικών Πρακτορείων ή Ταξιδιωτικών Πρακτορείων ισχύουν οι όροι και οι προϋποθέσεις της κράτησής σας σύμφωνα με τη σχετική σύμβαση που ισχύει με τον συγκεκριμένο ταξιδιωτικό πράκτορα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει σαφώς τους όρους και τις προϋποθέσεις κράτησης του πράκτορα τη στιγμή που κάνετε την κράτησή σας.

Τροποποιήσεις κράτησης

  • Οι κρατήσεις μπορούν να τροποποιηθούν εάν η κράτηση δεν είναι μια μη επιστρέψιμη προσφορά. Οι τροποποιήσεις κρατήσεων παρέχονται δωρεάν ως υπηρεσία.

  • Οι τροποποιήσεις των κρατήσεων με μη επιστρέψιμη τιμή εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα και εξαρτώνται από την κρίση και τις περιστάσεις του ξενοδοχείου.

  • Οι τροποποιήσεις κρατήσεων εξαρτώνται μόνο από τη διαθεσιμότητα και οι τιμές των δωματίων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις εποχιακές διακυμάνσεις των τιμών και σχετίζονται με την ώρα της κράτησης.

  • Εάν το ξενοδοχείο μας δεν είναι σε θέση να παράσχει τις αναθεωρήσεις που μπορεί να χρειαστείτε, δεν ισχύει επιστροφή χρημάτων για αυτόν τον λόγο.

  • Οι αλλαγές κρατήσεων υπόκεινται σε διαθεσιμότητα και ως εκ τούτου δεν είναι εγγυημένες.

  • Η πρόωρη αναχώρηση χρεώνεται το 100% του κόστους της υπόλοιπης διαμονής.

Επεκτάσεις Κρατήσεων

  • Οι ειδοποιήσεις θεωρούνται έγκυρες μόνο εάν έρθουν στην προσοχή της υποδοχής μας τουλάχιστον μία ημέρα πριν από την προηγουμένως συμφωνηθείσα επίσημη ημερομηνία αναχώρησης.

Ακυρώσεις Κρατήσεων

  • Οι ακυρώσεις θεωρούνται έγκυρες εάν αποστέλλονται στο email μας info@kythnosbay.gr σε σαφώς γραπτή μορφή.

  • Καμία προφορική ή άλλη τροποποίηση ή ακύρωση της κράτησης δεν θεωρείται νόμιμη, εκτός εάν προσφέρεται σε γραπτή μορφή μέσω email.

  • Ενδέχεται να ισχύουν έξοδα ακύρωσης ανάλογα με την πολιτική ακύρωσης βάσει της οποίας έγινε η κράτησή σας

ΠΛΗΡΩΜΈΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΈΣ ΧΡΗΜΆΤΩΝ

Τρόποι Πληρωμής

Προσφέρουμε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής

Πληρωμή μετρητών. Δεχόμαστε πληρωμές σε μετρητά μόνο σε ευρώ (€).

Τραπεζική Πληρωμή. Δεχόμαστε τραπεζικές πληρωμές και μεταφορές μέσω e-banking στους ελληνικούς τραπεζικούς λογαριασμούς μας.

  • Αίτηση πληρωμής: Σε κάθε πληρωμή πρέπει να αναγράφεται το επώνυμο με το οποίο έγινε η κράτηση

  • Προθεσμία πληρωμής: Τα χρήματα θα πρέπει να γίνουν ορατά στον λογαριασμό μας πριν από την ημέρα της αναχώρησής σας και θα πρέπει να αναφέρουν το επώνυμο με το οποίο πραγματοποιήθηκε η κράτηση.

  • Τα τραπεζικά έξοδα δεν πρέπει να αφαιρούνται από το συμφωνημένο κόστος διαμονής και θα πρέπει να καταβάλλονται εξ ολοκλήρου από τον δικαιούχο πληρωμής.

Για περαιτέρω διευκόλυνση θα ζητήσουμε από εσάς να μας στείλετε μέσω email αντίγραφο της απόδειξης πληρωμής info@kythnosbay.gr

Πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Δεχόμαστε πληρωμές POS με τους ακόλουθους τύπους συνδεδεμένων καρτών Visa, Mastercard, Maestro, JCB. Επεξεργαζόμαστε απομακρυσμένες ασφαλείς πληρωμές για κάρτες μέσω ενός συνδέσμου πληρωμής που σας αποστέλλεται μέσω email. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε την προκαταβολή σας ή το πλήρες κόστος της διαμονής σας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, θα πρέπει να ακολουθήσετε την ασφαλή διαδικασία πληρωμής μέσω συνδέσμου με επαλήθευση σε δύο βήματα. Μόλις ολοκληρωθεί, στείλτε ένα αντίγραφο για τα αρχεία μας στο info@kythnosbay.gr

Απομακρυσμένες προπληρωμές με κάρτα. Επεξεργαζόμαστε απομακρυσμένες ασφαλείς πληρωμές για κάρτες μέσω ενός συνδέσμου πληρωμής που σας αποστέλλεται μέσω email. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε την προκαταβολή σας ή το πλήρες κόστος της διαμονής σας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, θα πρέπει να ακολουθήσετε την ασφαλή διαδικασία πληρωμής μέσω συνδέσμου με επαλήθευση σε δύο βήματα. Μόλις ολοκληρωθεί, στείλτε ένα αντίγραφο για τα αρχεία μας στο info@kythnosbay.gr

Εκκαθάριση λογαριασμών

  • Σας ενημερώνουμε ότι για την πιο ομαλή εμπειρία της διαμονής σας, θα απαιτήσουμε να κανονιστούν όλοι οι εκκρεμείς λογαριασμοί με τη ρεσεψιόν μας μία ημέρα πριν από την προγραμματισμένη αναχώρησή σας.

  • Οι λογαριασμοί μπορούν να εκκαθαριστούν με κάρτα ή πληρωμές σε μετρητά κατά τη συμφωνημένη ημερομηνία πριν από την αναχώρηση.

  • Οι λογαριασμοί που διευθετούνται μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής ή τραπεζικών πληρωμών θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί πλήρως την ημέρα της ολοκλήρωσης της πληρωμής σας με τα χρήματα να είναι ορατά στα τραπεζικά μας αρχεία. Για την εξυπηρέτησή σας, παρακαλείστε να προσκομίσετε το δελτίο κατάθεσης στο κατάλληλο άτομο στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου.

Επιστροφές χρημάτων

  • Όταν απαιτείται επιστροφή χρημάτων, η επιστροφή θα διεκπεραιωθεί μείον τα έξοδα τραπεζικής μεταφοράς και τις διακυμάνεις/αποκλίσεις νομισμάτων.

  • Οι επιστροφές χρημάτων μπορούν να καταβληθούν μόνο στον αριθμό λογαριασμού ή κάρτας από τον οποίο έγινε η αρχική πληρωμή προς το ξενοδοχείο μας

ΠΡΟΈΓΚΡΙΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΏΝ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΏΝ ΚΑΡΤΏΝ

Η διαδικασία προέγκρισης

Για την ασφάλεια του κατόχου της κάρτας

Εντός χρονικού πλαισίου που δεν υπερβαίνει τις 14 ημέρες πριν από την άφιξή σας, αποκηρύσσουμε το δικαίωμα να εκτελέσουμε μια διαδικασία ασφαλείας που εγγυάται ότι τα στοιχεία της κάρτας που παρέχονται για τις οφειλόμενες κρατήσεις είναι έγκυρα. Αυτή η ενέργεια είναι ένας έλεγχος που επαληθεύει ότι τα στοιχεία της κάρτας που υποβλήθηκαν είναι σωστά και εξουσιοδοτημένα για τη μελλοντική πληρωμή της διαμονής σας. Θα εφαρμόσουμε την επιταγή κάρτας μόνο για ποσό που θα είναι μικρότερο ή ισοδύναμο με το 25% του συνολικού κόστους διαμονής σας, το οποίο θα φαίνεται προσωρινά να επηρεάζει το υπόλοιπο σας.

  • Το ξενοδοχείο μας διατηρεί και μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα να ελέγξει την εγκυρότητα των στοιχείων της κάρτας που παρέχονται μέσω της διαδικασίας προέγκρισης που μπορεί να εφαρμοστεί.

  • Εάν η κάρτα σας δεν περάσει τον έλεγχο προέγκρισης, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτησή σας χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση

  • Έχετε την επιλογή να προσφέρετε νέα έγκυρα στοιχεία κάρτας για διάστημα δύο ημερών από την ειδοποίηση για την αποτυχημένη προσπάθεια προέγκρισης.

  • Εάν δεν προσκομίσετε νέα έγκυρη κάρτα εντός δύο ημερών από την επίσημη ειδοποίησή μας, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να θεωρήσει την κράτησή σας άκυρη χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση.

Η διαδικασία προέγκρισης δεν θα χρεώσει την κάρτα σας

Τα εν λόγω κεφάλαια παραμένουν στον λογαριασμό σας, αλλά παγώνουν προσωρινά. Μην ανησυχείτε, καθώς πρόκειται για τραπεζική διαδικασία που δεν έχει κανένα κόστος στο υπόλοιπο σας, παρακρατεί μόνο ένα καθορισμένο ποσό στο λογαριασμό σας για περίπου 14 ημέρες, ανάλογα με την τραπεζική σας πολιτική. Μετά την παρέλευση της περιόδου προέγκρισης, το σχετικό ποσό επιστρέφει στην κανονική κατάσταση και γίνεται αυτόματα διαθέσιμο στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Έχετε τον πλήρη έλεγχο των τρόπων πληρωμής που καλύπτουν το κόστος της διαμονής σας.

Σε περίπτωση που δεν έχουν γίνει προπληρωμές, δικαιούστε να αποφασίσετε με ποιον τρόπο θα θέλατε να καλύψετε το υπόλοιπο κόστος της διαμονής σας μόλις φτάσετε στο ξενοδοχείο. Εάν η κράτησή σας δεν απαιτεί προπληρωμή, θα χρεώσουμε την κάρτα σας μόνο μόλις φτάσετε στο ξενοδοχείο μας, εκτός εάν και τα δύο μέρη έχουν συμφωνήσει επίσημα να ακολουθήσουν διαφορετική διαδικασία πληρωμής.

Για να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία πληρωμής, θα απαιτούσαμε αυστηρά είτε τη γραπτή συγκατάθεσή σας είτε τη φυσική σας παρουσία. Η γραπτή συγκατάθεσή σας θα απαιτείται για πληρωμές εξ αποστάσεως με κάρτα. Αυτό γίνεται με τη συμπλήρωση μιας φόρμας που αναφέρει το ακριβές ποσό και επιβεβαιώνει την εντολή πληρωμής με την υπογραφή σας.

ΠΟΛΙΤΙΚΈΣ ΑΚΎΡΩΣΗΣ

Δωρεάν Ακύρωση σημαίνει ότι η κράτηση επωφελείται από μια δωρεάν περίοδο ακύρωσης ή όχι.

Παράθυρο ακύρωσης: Το χρονικό παράθυρο εντός του οποίου η ακύρωση μπορεί να ακυρωθεί από τον πελάτη δωρεάν. Αυτή η περίοδος μετράται σε ημέρες/ώρες πριν από το προγραμματισμένο check-in του επισκέπτη

Η ποινή ακύρωσης/προθεσμία αναφέρεται στο ποσό που θα απαιτηθεί εάν η κράτηση ακυρωθεί πέραν της περιόδου δωρεάν ακύρωσης της συμφωνίας κράτησης.

Τέλη Ακύρωσης: Η ποινή/κόστος οποιασδήποτε ακύρωσης που λαμβάνει χώρα πέραν της περιόδου χάριτος όπως αναφέρεται στο παράθυρο ακύρωσης κάθε αντίστοιχης πολιτικής ακύρωσης.

Απαιτείται πληρωμή Οι προϋποθέσεις υπό τις οποίες η πληρωμή πρέπει να παραληφθεί από το ξενοδοχείο ένα συγκεκριμένο ποσό ημερών πριν από την άφιξη για να παραμείνει έγκυρη η κράτηση. Εάν δεν το κάνετε αυτό εντός του συμφωνημένου χρονικού πλαισίου, θα έχει ως αποτέλεσμα την άμεση ακύρωση της κράτησης.

Συμφωνία Κράτησης: Αναφέρεται στην επίσημη προσφορά διαμονής που κοινοποιείται από το ξενοδοχείο μας στους επισκέπτες μας σε γραπτή μορφή, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ευέλικτη Πολιτική Ακυρώσεων

  • Για οποιαδήποτε ακύρωση που πραγματοποιείται εντός του παραθύρου δωρεάν ακύρωσης, όπως ορίζεται στη συμφωνία κράτησης, δεν υπάρχουν τέλη ακύρωσης.

  • Για ακυρώσεις εκτός (πέραν) του παραθύρου ακύρωσης, όπως ορίζεται στη συμφωνία κράτησης, θα υπάρχει χρέωση ακύρωσης.

  • Το τέλος ακύρωσης καθορίζεται στη συμφωνία κράτησης και μπορεί να ποικίλει (από 25% έως 100% του συνολικού κόστους διαμονής)

  • Σε περίπτωση μη εμφάνισης ή αναχώρησης πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία, δεν θα υπάρξει επιστροφή χρημάτων και θα χρεωθεί το 100% της συνολικής τιμής.

Μη επιστρέψιμη πολιτική ακύρωσης

  • Απαιτείται 100% μη επιστρέψιμη πληρωμή αμέσως μετά την κράτηση.

  • Το ξενοδοχείο μας θα απαιτήσει αμέσως πλήρη προκαταβολή του συνολικού κόστους της διαμονής σας για να παραμείνει έγκυρη η κράτησή σας.

  • Δεν επιτρέπονται ακυρώσεις και δεν ισχύουν επιστροφές χρημάτων.

Σημείωση:

Εξαιρέσεις από αυτούς τους κανόνες μπορούν να χορηγηθούν υπό ειδικές περιστάσεις και υπόκεινται στη διακριτική ευχέρεια του ξενοδοχείου και το ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει συγκεκριμένες γραπτές συμφωνίες πέρα από το προαναφερθέν πλαίσιο.

Κατά την κράτηση σας παρακαλούμε να αφιερώσετε τον απαραίτητο χρόνο για να κατανοήσετε την πολιτική ακύρωσης που συνοδεύει τις τιμές αγοράς δωματίου. Αυτές οι πληροφορίες μπορεί να εμφανίζονται σε διάφορες μορφές, αλλά εκφράζονται πάντα σαφώς πριν από το τελικό βήμα της επιβεβαίωσης της κράτησής σας.

Στις άμεσες προσφορές μας μέσω email για τη διαμονή σας, παρέχουμε λεπτομερείς λεπτομέρειες σχετικά με τη συμφωνία κράτησης, το παράθυρο ακύρωσης και τα τέλη ακύρωσης

ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΕΛΆΧΙΣΤΗΣ ΗΛΙΚΊΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΏΝ

Ελάχιστη ηλικία επισκεπτών: 18 ετών

Η ελάχιστη ηλικία για τους επισκέπτες που επιτρέπονται στο ξενοδοχείο είναι 18 ετών. Οποιοσδήποτε επισκέπτης ηλικίας κάτω των 18 ετών δεν θα επιτρέπεται να κάνει check-in και η κράτησή τους θα ακυρωθεί αυτόματα χωρίς επιστροφή χρημάτων εάν δεν πληρούται η ελάχιστη ηλικία.

Η μόνη εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα είναι για τους γονείς που συνοδεύουν τα παιδιά τους. Κατά το check-in θα πρέπει να προσκομίσετε έγκυρη ταυτότητα ή διαβατήριο.

ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ

Διαμονή Παιδιών

  • Η διαμονή είναι δωρεάν για παιδιά κάτω των 3 ετών.

  • Ισχύουν πλήρεις τιμές ενηλίκων για παιδιά ηλικίας 17 ετών και άνω

  • Σε περίπτωση που συνοδεύετε μικρά παιδιά ή μωρά, παρακαλούμε ενημερώστε ένα μέλος της ρεσεψιόν μας για να σας παράσχει τις καταλληλότερες υπηρεσίες και εξειδικευμένο εξοπλισμό παιδικού δωματίου

  • Τα παιδιά πρέπει πάντα να συνοδεύονται και να βρίσκονται υπό την επίβλεψη ενός ενήλικα

  • Εάν παρατηρήσετε πιθανό κίνδυνο για ένα παιδί, ενημερώστε αμέσως έναν ρεσεψιονίστ

  • Ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές για τη διασφάλιση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για τα παιδιά, παρακαλούμε να κρατάτε τα παιδιά σας υπό συνεχή φροντίδα και επίβλεψή σας, καθώς δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές, ατυχήματα ή τραυματισμούς που προκαλούνται από ή σχετίζονται με παιδιά κατά τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο μας και την ακατάλληλη χρήση των εγκαταστάσεών μας.

Πρωινό για Παιδιά

  • Για παιδιά κάτω των 4 ετών το πρωινό είναι δωρεάν

  • Για παιδιά ηλικίας 4 ετών και άνω ισχύουν χρεώσεις πλήρους πρωινού

ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΚΑΤΟΙΚΊΔΙΩΝ ΖΏΩΝ

Οδηγοί σκύλων

Οι σκύλοι συνοδείας (για τυφλούς ή παρόμοιες παθήσεις) γίνονται σε κάθε περίπτωση δεκτοί μετά από διαβούλευση με το ξενοδοχείο και προσκόμιση των απαραίτητων επίσημων πιστοποιημένων εγγράφων

Κατοικίδια

  • Άλλα σκυλιά δεν γίνονται δεκτά. Τυχόν εξαιρέσεις είναι στη διακριτική ευχέρεια της διοίκησης του ξενοδοχείου.

  • Απαγορεύεται η είσοδος και η διαμονή άλλων κατοικίδιων ζώων στο ξενοδοχείο καθώς δεν διαθέτουμε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους

ΚΑΝΌΝΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟΥ

Κατοικίδια

  • Οι επισκέπτες πρέπει να συμπεριφέρονται με ευγένεια προς το προσωπικό του ξενοδοχείου και τους συναδέλφους πελάτες

  • Για κάθε παράπονο που προκύπτει, είναι ευπρόσδεκτοι να απευθυνθούν στον Διευθυντή Front Office ή στον Γενικό Διευθυντή που θα ήταν πρόθυμος και υπεύθυνος να ικανοποιήσει τα αιτήματα στο βαθμό που είναι εφικτά και νόμιμα.

  • Ο πελάτης δεν πρέπει να προκαλέσει ζημιά στο δωμάτιο που καταλαμβάνει ή σε άλλο δωμάτιο ή σε οποιονδήποτε από τους κοινόχρηστους χώρους/εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.

  • Οι πελάτες υποχρεούνται να αποζημιώσουν το ξενοδοχείο πριν αναχωρήσουν για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημιά προκληθεί στο ακίνητο από τους πελάτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, είτε προκλήθηκε από ατύχημα είτε εκ προθέσεως.

  • Ο αριθμός των επισκεπτών ανά δωμάτιο δεν πρέπει να υπερβαίνει την καθορισμένη χωρητικότητα ανά τύπο δωματίου και σύμφωνα με τα επίσημα αρχεία κράτησης.

  • Ένα άτομο που δεν είναι επισκέπτης (ή σκοπεύει να γίνει αμέσως) γενικά δεν έχει δικαίωμα εισόδου ή διαμονής στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου. Ούτε μπορεί κανείς να φιλοξενήσει επισκέπτες στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου χωρίς την επίσημη συγκατάθεση του ξενοδοχείου

  • Απαγορεύεται η αναδιάταξη επίπλων σε δωμάτια ή η μετακίνηση επίπλων σε άλλους χώρους.

  • Επιτρέπεται η διατήρηση κατοικίδιων ζώων οποιουδήποτε είδους στο ξενοδοχείο.

  • Απαγορεύεται η μεταφορά και χρήση πετσετών και άλλων ενδυμάτων που παρέχονται από το ξενοδοχείο εκτός των χώρων του δωματίου για λόγους υγείας και ασφάλειας.

  • Εάν ο πελάτης παραβιάζει τις διατάξεις του παρόντος Κανονισμού, κάνει συνεχώς θόρυβο, ενοχλεί άλλους επισκέπτες και γενικά συμπεριφέρεται ακατάλληλα σε αυτούς ή/και στο προσωπικό μπορεί να θεωρηθεί ανεπιθύμητος και η διοίκηση του ξενοδοχείου μπορεί να απαιτήσει από αυτούς να εγκαταλείψουν το ξενοδοχείο και να εκκενώσουν το δωμάτιο εντός 24 ωρών.

Ζημία, Αποζημίωση, Νομική Δράση

  • Οι επισκέπτες παρακαλούνται να αναφέρουν τυχόν ζημιές ή δυσλειτουργίες του εξοπλισμού στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου εντός της πρώτης ώρας από την άφιξή τους στο δωμάτιο στο οποίο έχουν παραχωρηθεί και κάνουν check-in. Οποιεσδήποτε ζημιές εντός του δωματίου πέραν αυτού του σημείου μπορεί να θεωρηθεί ότι προκλήθηκαν, σκόπιμα ή όχι, από τους επισκέπτες που διαμένουν στο δωμάτιο.

  • Οι επισκέπτες ευθύνονται για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στο δωμάτιο (-α) ή στις εγκαταστάσεις του Ξενοδοχείου ή σε περιουσία που προκλήθηκε από τους επισκέπτες ή οποιοδήποτε πρόσωπο στο πάρτι τους (ανεξάρτητα από το αν διαμένουν ή όχι στο Ξενοδοχείο) κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

  • Το Kythnos Bay Hotel διατηρεί το δικαίωμα να διατηρήσει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ή/και της χρεωστικής σας κάρτας και να χρεώσει ή να χρεώσει τα ποσά που θα κρίνει κατά την απόλυτη κρίση του κατάλληλα στις εν λόγω κάρτες για να αποζημιώσει ή να αποζημιώσει την απώλεια, ζημιά, έξοδα ή έξοδα που υπέστησαν ή υπέστησαν το Kythnos Bay Hotel ως αποτέλεσμα των προαναφερθέντων.

  • Σε περίπτωση που ένα δωμάτιο ή χώρος παραμείνει εκτός λειτουργίας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα έως ότου αποκατασταθούν οι προαναφερθείσες ζημιές, το Kythnos Bay Hotel μπορεί επίσης να ζητήσει αποζημίωση για το κόστος αυτής της περιόδου αναγκαστικής αδράνειας.

ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΆΡΝΗΣΗΣ/ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΎ ΔΙΑΜΟΝΉΣ

Το δικαίωμά μας να αρνηθούμε τη διαμονή

Το Kythnos Bay Hotel διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί τη διαμονή σε οποιοδήποτε άτομο χωρίς προειδοποίηση και να τερματίσει οποιαδήποτε κράτηση χωρίς να ευθύνεται για οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση για τους ακόλουθους λόγους:

  • Μη τήρηση των όρων και προϋποθέσεων της πολιτικής κράτησης

  • Η κράτηση έχει πληρωθεί με δόλιο τρόπο

  • Τα άτομα που κάνουν check-in είναι κάτω των 18 ετών, δεν έχουν συμπληρώσει τα 18α γενέθλιά τους ή στερούνται εγγεγραμμένου θεματοφύλακα που έχει λάβει το ρόλο του κηδεμόνα υπογράφοντας το σχετικό έντυπο έγκρισης από το ξενοδοχείο μετά από προηγούμενη γραπτή ειδοποίηση.

  • Εάν το άτομο που κάνει check-in δεν είναι ή δεν μπορεί να αποδείξει με έγκυρα επίσημα έγγραφα ότι είναι το πρόσωπο που αναφέρεται στην επιβεβαίωση κράτησης

  • Εάν ένας επισκέπτης δεν αποδεχτεί να συμπληρώσει/υπογράψει τη φόρμα εγγραφής

  • Εάν ο επισκέπτης δεν συμφωνεί να προσκομίσει έγκυρο διαβατήριο ή ταυτότητα

  • Εάν το επίπεδο υγιεινής του επισκέπτη θεωρείται απαράδεκτο

  • Εάν ο επισκέπτης είναι φορέας μεταδοτικής ασθένειας

  • Εάν τα άτομα που κάνουν check-in είναι μεθυσμένα ή/και χρειάζονται ιατρική βοήθεια

  • Σε περίπτωση οποιασδήποτε μορφής βίαιης ή αντικοινωνικής συμπεριφοράς προς το προσωπικό του ξενοδοχείου ή τους επισκέπτες

Το δικαίωμά μας να τερματίσουμε τη διαμονή

Το Kythnos Bay Hotel διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει τη διαμονή σε οποιοδήποτε άτομο χωρίς προειδοποίηση και να τερματίσει αμέσως οποιαδήποτε κράτηση χωρίς να ευθύνεται για οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση εάν ο επισκέπτης παραβιάσει οποιονδήποτε από τους κανόνες εμπλοκής του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων:

  • Περιστατικά κακής συμπεριφοράς και προσβλητικής συμπεριφοράς προς το προσωπικό ή τους επισκέπτες του ξενοδοχείου Kythnos Bay, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε συμπεριφοράς που αποσκοπεί στη διατάραξη της κανονικής λειτουργίας του ξενοδοχείου

  • Η κράτηση έχει πληρωθεί μέσω περιστατικών βανδαλισμού ή κλοπής στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου ή/και των αντικειμένων των επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένων περιστατικών επανειλημμένης καταστροφής ή ζημιάς σε περιουσιακά στοιχεία ή αντικείμενα λόγω επαναλαμβανόμενης αμέλειας παρά τις επίσημες ειδοποιήσεις που δόθηκαν από το ξενοδοχείο Kythnos Bay.
    h δόλια μέσα

  • Εκδηλώσεις όπου ο επισκέπτης δεν συμμορφώνεται με τις ώρες ησυχίας 23:00 — 09:00 και προκαλεί θορυβώδεις διαταραχές που διαταράσσουν την κανονική λειτουργία του ξενοδοχείου ή/και προκαλούν προβλήματα σε άλλους επισκέπτες

  • Περιστατικά μη πληρωμής — άρνηση πληρωμής για χρεωμένες ξενοδοχειακές υπηρεσίες

  • Διοργάνωση μεγάλων ομαδικών συγκεντρώσεων, εκδηλώσεων ή πάρτι χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και λήψη γραπτής συγκατάθεσης του διευθυντή του ξενοδοχείου.

  • Περιπτώσεις υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ ή άλλων παράνομων ουσιών.

  • Περιστατικά παραβίασης/παραβίαση σε χώρους του ξενοδοχείου εκτός των κανονικών ωρών λειτουργίας τους.

  • Σε περίπτωση οποιασδήποτε συμπεριφοράς που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού του Kythnos Bay Hotel.

  • Περιστατικά παραβίασης ομοσπονδιακών, πολιτειακών, τοπικών ή ξενοδοχειακών νόμων ή κανονισμών

  • Περιστατικά όπου ένας πελάτης ή επισκέπτης επισκέπτης φέρνει αντικείμενα, παράνομα ή επικίνδυνα, στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου που θα μπορούσαν να αποτελέσουν απειλή για τους υπαλλήλους ή τους κατοίκους του βυζιού.

  • Το Kythnos Bay Hotel διατηρεί επίσης το δικαίωμα να σας ζητήσει να φύγετε από το ξενοδοχείο και να αφαιρέσετε τα υπάρχοντά σας από τις εγκαταστάσεις χωρίς καμία αποζημίωση ή/και επιστροφή χρημάτων εάν, κατά τη γνώμη μας, θεωρηθεί ότι έχετε χρησιμοποιήσει το δωμάτιο του ξενοδοχείου ανεύθυνα ή με τρόπο που θα σας θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια ή θα μπορούσε ενδεχομένως να απειλήσει ή/και να προκαλέσει ζημιά στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, τους χώρους του ξενοδοχείου, άλλους επισκέπτες του ξενοδοχείου, το προσωπικό μας ή οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο ή φήμη του ξενοδοχείου.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΤΙΜΑΛΦΉ

Γενικοί Κανόνες Δέσμευσης του Ξενοδοχείου

  • Κατά την άφιξή του, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει ένα μέλος για την υποδοχή μας και να καταγράψει με ακρίβεια όλα τα τιμαλφή και τα χρήματα που έχει στην κατοχή του και ο πελάτης να δηλώσει εάν επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τον αποθηκευτικό χώρο στο χρηματοκιβώτιο του ξενοδοχείου μας.

  • Μια περιγραφική δήλωση των αποθηκευμένων τιμαλφών παρέχεται από τον πελάτη κατά την παράδοση και κατατίθεται μαζί με τα εμπορεύματα στο χρηματοκιβώτιο και φέρει την υπογραφή του. Αυτή η διαδικασία θα πρέπει να ακολουθηθεί διαφορετικά ο ξενοδόχος δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια.

  • Για τα υπόλοιπα αντικείμενα που φέρνει ο πελάτης στο ξενοδοχείο, ο ξενοδόχος απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, εάν η ζημία ή η απώλεια οφείλεται σε αμέλεια του πελάτη ή των προσώπων που τον συνοδεύουν, τον επισκέπτονται ή βρίσκονται στη διάθεσή του.

  • Επίσης, ο ξενοδόχος απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, εάν η ζημιά, καταστροφή ή απώλεια οφείλεται σε ανωτέρα βία (σεισμός, πυρκαγιά κ.λπ.) ή σε συγκεκριμένο απρόβλεπτο χαρακτήρα του γεγονότος.

  • Σε περίπτωση κλοπής και αξίωσης από τον πελάτη, θα πρέπει να είστε σε θέση να αποδείξετε τους ισχυρισμούς ότι τα τιμαλφή του υπέστησαν ζημιά ή κλοπή/ζημιά λόγω υπαιτιότητας του ξενοδοχείου και η ζητούμενη αξία των σχετικών αντικειμένων θα πρέπει να δικαιολογείται.

  • Οποιαδήποτε αποζημίωση υποβάλλεται από το ξενοδοχείο στον πελάτη καλύπτει μόνο την πραγματική (όχι την εμπορική) αξία του αντικειμένου (μειωμένη τουλάχιστον κατά 35% της αποδεδειγμένης αρχικής αξίας του)

  • Ν. 835 Η ευθύνη του ξενοδόχου για την απώλεια κάθε επισκέπτη περιορίζεται στο ποσό των ογδόντα οκτώ (88) ευρώ για κάθε επισκέπτη στον οποίο έχουν προσφερθεί υπηρεσίες διαμονής στο ξενοδοχείο

  • Οι ψευδείς ισχυρισμοί/καταγγελίες καταδικάζονται ως απάτη. Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε νομικές ενέργειες κατά προσώπων για παράνομες/ψευδείς αξιώσεις και αποζημιώσεις και να απαιτήσει χρηματική αποζημίωση έναντι οποιασδήποτε κακόβουλης προσπάθειας εις βάρος του προσωπικού του ξενοδοχείου, των επισκεπτών και της φήμης του ξενοδοχείου.

  • Ο ξενοδόχος έχει το δικαίωμα να αναφέρει στις τοπικές αρχές οποιοδήποτε γεγονός κρίνεται κατάλληλο και να ζητήσει την άμεση συνδρομή τους προκειμένου να διερευνήσει οποιοδήποτε γεγονός θεωρείται ύποπτο για κλοπή, απάτη και/ή συνεπάγεται καταστροφή αγαθών.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΕΥΘΎΝΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟΥ
  • Το Kythnos Bay Hotel είναι υπεύθυνο για την παροχή των δωματίων που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση Κράτησης και σύμφωνα με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Δεν δεχόμαστε καμία ευθύνη για μη παροχή των υπηρεσιών που έχουν συναφθεί ή οποιασδήποτε από αυτές λόγω περιστάσεων πέρα από τον έλεγχό μας.

  • Στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, δεν δεχόμαστε καμία ευθύνη που προκύπτει από περιστατικά πέρα από τον έλεγχό μας, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά τρομοκρατικών ενεργειών, πράξεων Θεού, πλημμύρας, πολέμου, απεργιών, ταραχών, κλοπής, καθυστέρησης, ακύρωσης, πολιτικής καταστροφής, κυβερνητικών κανονισμών ή αλλαγών στο δρομολόγιο ή το χρονοδιάγραμμα (συλλογικά, «Ανωτέρα Βία»).

  • Χωρίς να θίγονται τα νόμιμα δικαιώματα των καταναλωτών ή άλλοι νόμοι που δεν μπορούν νόμιμα να αποκλειστούν ή να περιοριστούν, το Kythnos Bay Hotel δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια που προκύπτει από, προκαλείται από, αποδίδεται ή προκύπτει από την κράτηση ή τη διαμονή σας στο ξενοδοχείο.

  • Ο ξενοδόχος απαλλάσσεται από την ευθύνη (Ν. 834)

  • Εάν η ζημία/απώλεια οφείλεται στον πελάτη, επισκέπτη, συνοδό ή υπάλληλο

  • Εάν η ζημία/απώλεια οφείλεται στη φύση των φιλοξενούμενων αντικειμένων/αντικειμένων του ατόμου που εισήχθη

  • Εάν η ζημία/απώλεια προκλήθηκε από ανωτέρα βία ή καταστάσεις πέραν των μέσων ελέγχου της

  • Ακόμη και η κλοπή μπορεί να θεωρηθεί ανωτέρα βία, όχι τυχαίο περιστατικό για το οποίο ευθύνεται ο ξενοδόχος, όταν οι κλέφτες χρησιμοποίησαν άγνωστα μέσα ή επιδεικνύουν εξαιρετική δραστηριότητα κατά της οποίας δεν μπορούσαν να αποκτηθούν μέσα προστασίας, ή η κλοπή διεξήχθη με ένοπλη βία, εάν η κλοπή δεν μπορούσε να αποφευχθεί με αντίμετρα επιβεβλημένης φύλαξης ασφαλείας.

  • Εάν η ζημία/απώλεια/τραυματισμός οφείλεται σε αντικείμενα που μεταφέρθηκαν στο ξενοδοχείο και εν γνώσει του ξενοδόχου, τα οποία αρνήθηκαν την είσοδο ή την αποθήκευση από τον ξενοδόχο για βάσιμους λόγους και ο πελάτης, ακόμη και αν γνώριζε την απαγόρευση, παρόλα αυτά έφερε την περιουσία του στο ξενοδοχείο.

  • Όλες οι δραστηριότητες έχουν εγγενείς κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια και ενώ το Kythnos Bay Hotel ακολουθεί πρωτόκολλα ορθής πρακτικής υγείας και ασφάλειας, το Kythnos Bay Hotel δεν θα θεωρηθεί υπεύθυνο για τυχόν ενδεχόμενα που σχετίζονται με οποιαδήποτε δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της διαμονής σας στο ξενοδοχείο.

  • Το KythnosBay Hotel δεν θα φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά περιουσίας που έχει απομείνει στο δωμάτιο του Επισκέπτη ή/και στην ιδιοκτησία του Ξενοδοχείου ανά πάσα στιγμή.

  • Συνιστάται στους επισκέπτες να λάβουν ασφάλιση για την κάλυψη της περικοπής και απώλειας αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων, ζημιών, τραυματισμών και χρήματων/πολύτιμων αντικειμένων.

  • Με την επιφύλαξη οποιασδήποτε άλλης διάταξης του παρόντος, το ξενοδοχείο Κύθνος Μπέι και οι εκπρόσωποί του, οι υπάλληλοι ή οι δικαιοπάροχοι δεν φέρουν σε καμία περίπτωση ευθύνη απέναντί σας για οποιαδήποτε απώλεια ή τραυματισμό ή ζημία, είτε άμεση, έμμεση, τιμωρητική, ειδική, τυχαία, επακόλουθη ή άλλως προκύψει από ή με οποιονδήποτε τρόπο συνδέεται με αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις. Το ξενοδοχείο μπορεί να τροποποιήσει αυτούς τους όρους κατά βούληση εντός των νόμιμων ορίων

  • Μη γνωστοποιημένη ζημία (Ν. 837): Εάν ο πελάτης, έχοντας ενημερωθεί για τη ζημία/απώλεια, καθυστερήσει αδικαιολόγητα στην ανακοίνωσή της στον ξενοδόχο, απαλλάσσεται από την αξίωσή του για αποζημίωση εκτός εάν ο ξενοδόχος έχει ειδοποιηθεί αμέσως ή η ζημία οφείλεται σε υπαιτιότητα του ξενοδόχου.

  • Δέσμευση προς την ιδιοκτησία του επισκέπτη (Ν. 838) Ο ξενοδόχος έχει νομική δέσμευση για τα κτήματα που έχει φέρει ο πελάτης στο ξενοδοχείο για τις αξιώσεις του από τη διαμονή του πελάτη και για τα συναφή οφέλη από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του ξενοδοχείου.

  • Ασφάλεια Τροφίμων: Δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι για τυχόν αλλεργικές αντιδράσεις ή τροφική δηλητηρίαση ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση που προκύπτει από τρόφιμα ή αγαθά σε οποιαδήποτε μορφή, τα οποία δεν παρασχέθηκαν από επίσημο προμηθευτή του ξενοδοχείου μας ή δεν παρασκευάστηκαν αποκλειστικά από το προσωπικό της κουζίνας μας. Εάν έχετε αλλεργίες, ενημερώστε ένα μέλος του προσωπικού μας κατά την άφιξη και συμβουλευτείτε τα διαγράμματα τροφικών αλλεργιών.

  • Η ευθύνη του ξενοδόχου διαρκεί μέχρι να τερματιστεί η διαμονή

  • Μόλις οι επισκέπτες αναχωρήσουν, η ευθύνη του ξενοδόχου αναλαμβάνει να ισχύει για τη ζημία/απώλεια προσωπικών αντικειμένων που μεταφέρθηκαν στο ξενοδοχείο από τον επισκέπτη

  • Αυτό το ενημερωτικό έγγραφο δεν μπορεί να περιλαμβάνει όλες τις διατάξεις που αφορούν τη σχέση και τις υποχρεώσεις των πελατών και των ξενοδόχων και τους νόμους που τους διέπουν.

  • Το ξενοδοχείο Kythnos Bay διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή/και να τροποποιεί, ανά πάσα στιγμή και κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια, τους Όρους και Προϋποθέσεις, το εύρος και τη διαθεσιμότητα των προσφερόμενων Υπηρεσιών και προϊόντων και κάθε άλλη πτυχή που συνδέεται ή/και σχετίζεται με το ξενοδοχείο.

Διαμεσολαβητικοί πάροχοι υπηρεσιών

Εάν οι Υπηρεσίες που παραγγέλθηκαν από τον χρήστη δεν είναι υπηρεσίες που παρέχονται από το Kythnos Bay Hotel ή δεν αντικατοπτρίζουν τις επιβεβαιωμένες υπηρεσίες του Kythnos Bay Hotel προς τους Παρόχους, το ξενοδοχείο θεωρείται μόνο ως ενδιάμεσο, μεταξύ του χρήστη και των Παρόχων Υπηρεσιών (Πράκτορες, Διαδικτυακοί Ταξιδιωτικοί Πράκτορες) και ως εκ τούτου το Kythnos Bay Hotel δεν ευθύνεται και/ή ευθύνεται, άμεσα ή/και έμμεσα, για οποιαδήποτε ζημία ή/και απώλεια, οποιουδήποτε είδους ή είδους, προκληθεί ελαττωματική ή/και ακατάλληλη εκτέλεση αυτών των υπηρεσιών και αποκλειστική ευθύνη και ευθύνη, εν προκειμένω, βαρύνουν τους παρόχους υπηρεσιών, σύμφωνα με τους όρους παροχής υπηρεσιών τους.

ΥΓΕΊΑ & ΑΣΦΆΛΕΙΑ

Εξασφαλίζουμε τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια για τους επισκέπτες και τους συνεργάτες μας

Για την ασφάλεια της διαχείρισης και παραγωγής τροφίμων το ξενοδοχείο διαθέτει:

  • Πιστοποιητικό συνδρομής νομικών όρων λειτουργίας εταιρείας τροφοδοσίας από το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού

  • Μελέτη διασφάλισης ποιότητας τροφίμων HACP

  • Προσωπικό πιστοποιημένο ότι έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Υγιεινής & Ασφάλειας EFET σύμφωνα με το πρότυπο YY14708/07

Για τη γενική σας ασφάλεια το ξενοδοχείο διαθέτει:

  • Προσωπικό πιστοποιημένο από το Υπουργείο Εργασίας για την εκτέλεση των καθηκόντων Τεχνικού Ασφαλείας με βάση την απόφαση έγκρισης 50948/1336/071116

  • Φάκελος πιστοποιητικών καλής λειτουργίας ηλεκτρικών εγκαταστάσεων

  • Αρχείο πιστοποιητικών απολύμανσης και καλής λειτουργίας κλιματιστικών

  • Αρχείο πιστοποιητικών καλής λειτουργίας ψυγείων

  • Πιστοποιημένη μελέτη πυρασφάλειας και Πιστοποιητικό Πυρπροστασίας από το Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας

  • Σχέδιο διαχείρισης πυρκαγιάς και εκκένωσης της δομής του κτιρίου του ξενοδοχείου

  • Φάκελος πιστοποιητικών καλής λειτουργίας και επανατοποθέτησης πυροσβεστήρων

  • Φάκελος πιστοποιητικών απολύμανσης και απολύμανσης των εγκαταστάσεων

  • Αρχείο μετρήσεων ποιοτικού ελέγχου νερού για το δίκτυο ύδρευσης

ΜΈΤΡΑ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΆΛΕΙΑΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ COVID19

Covid 19 - Πρωτόκολλα υγείας

Όντας υπεύθυνοι για την υγεία πολλών ανθρώπων τόσο των συνεργατών όσο και των επισκεπτών έχουμε καταβάλει προσπάθειες για να διασφαλίσουμε το σύνολο που έρχεται σε επαφή με το ξενοδοχείο Kythnos Bay. Για το λόγο αυτό έχουμε λάβει τα ακόλουθα μέτρα

  • Έχουμε επιτύχει εμβολιαστική κάλυψη της πλειοψηφίας του προσωπικού μας κατά του Covid-19

  • Πραγματοποιούμε επανειλημμένες προληπτικές αυτοεξετάσεις για τα μη εμβολιασμένα μέλη του προσωπικού μας

  • Λάβαμε πιστοποιητικό «Health First» από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο για την εφαρμογή πρωτοκόλλων ασφαλείας κατά του Covid-19

  • Παρέχουμε εξειδικευμένο επαγγελματικό εξοπλισμό καθαρισμού και απολύμανσης που διαθέτει όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις

  • Παρέχουμε στο προσωπικό μας πιστοποιημένες χειρουργικές μάσκες υψηλής ποιότητας για τη διασφάλιση της υγείας και την καταπολέμηση της εξάπλωσης κατά του Covid-19

  • Χρησιμοποιούμε ειδικό εξοπλισμό απολύμανσης και καθαρισμού αέρα σε κλειστούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου μας

  • Εφαρμόζουμε νέες τεχνολογίες για απομακρυσμένο check-in και επικοινωνία με τη ρεσεψιόν.

  • Παρέχουμε εξειδικευμένη εκπαίδευση σε όλο το προσωπικό μας σχετικά με τα πρωτόκολλα ασφαλείας κατά του Covid 19 από επίσημους φορείς.

  • Έχουμε παρακολουθήσει πολυάριθμα σεμινάρια των αρμόδιων φορέων της Ελλάδας.

Συλλογική υποχρέωση διασφάλισης ορθών πρακτικών υγείας και ασφάλειας

Είναι καθήκον μας να διαφυλάξουμε την υγεία και την ασφάλεια όλων, τόσο εντός των ξενοδοχειακών μας εγκαταστάσεων όσο και έναντι της γενικότερης κοινωνίας της Κύθνου. Ακολουθήστε τους απαραίτητους κανόνες ασφαλείας και πρόληψης για την καταπολέμηση και την αποφυγή πιθανής έκθεσης στον κίνδυνο Covid-19 (φορέστε προστατευτικές μάσκες, πλύνετε και απολυμάνετε τα χέρια και το πρόσωπό σας κ.λπ.) Σε περίπτωση αμφιβολίας, ζητήστε το ειδικό εγχειρίδιο προστασίας από το Covid 19 που βοηθά στην εξήγηση των προστατευτικών διαδικασιών που προστατεύουν από το Covid19.

Εάν παρατηρήσετε συμπτώματα ασθένειας ή εάν αισθανθείτε αδιαθεσία και παρατηρήσετε σχετικά συμπτώματα, απομονώστε τον εαυτό σας στο δωμάτιό σας και ενημερώστε αμέσως ένα μέλος του προσωπικού μας τηλεφωνικά για την κατάστασή σας και θα σας βοηθήσουμε με όλα τα απαραίτητα μέτρα που πρέπει να ληφθούν.

Η μη συμμόρφωση με τους παραπάνω κανόνες μπορεί να οδηγήσει σε τερματισμό της διαμονής σας στο ξενοδοχείο που ενέχει κίνδυνο για την υγεία και την ασφάλεια.

Η μη συμμόρφωση με τους παραπάνω κανόνες μπορεί να οδηγήσει σε τερματισμό της διαμονής σας στο ξενοδοχείο που ενέχει κίνδυνο για την υγεία και την ασφάλεια.

  • Μέτρα πρόληψης κατά του κορωνοϊού που θα εφαρμοστούν από εταιρείες διαμονής.» Επιμελητήριο Κυκλάδων, Prot. Νο. 4279

  • Μέτρα πρόληψης του κορωνοϊού που θα εφαρμοστούν από εταιρείες τροφοδοσίας.» Επιμελητήριο Κυκλάδων, Prot. Νο. 4180

  • Νέες Τεχνολογίες και Τουρισμός στην περίοδο του Covid-19» Επιμελητήριο Κυκλάδων, Αρ. Προϊόν 4435

  • Πρακτικές οδηγίες και απαντήσεις που αφορούν τις εταιρείες ξενοδοχειακών μονάδων, καταλυμάτων και τουριστικών εγκαταστάσεων.» Επιμελητήριο Κυκλάδων, Prot. Νο. 4437

  • Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα σε Πρωτόκολλα Υγείας στο πλαίσιο λήψης μέτρων κατά του νέου κορονοϊού και της μόλυνσης του COVID-19 Τουριστικά καταλύματα ιδιοκτητών, συνεργατών και εργαζομένων» Γεννηματά Εκπαιδευτικό Κέντρο Prot.No. Τ154-050317343

  • Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα σε Πρωτόκολλα Υγείας στο πλαίσιο της λήψης μέτρων κατά της νέας λοίμωξης από κορονοϊό και COVID-19 των Εταιρειών Υγείας εντός ή εκτός τουριστικού καταλύματος» Γεννηματάς Εκπαιδευτικό Κέντρο Prot.No. Ε240-050317343

  • Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα σε Πρωτόκολλα Υγείας στο πλαίσιο λήψης μέτρων κατά του νέου κορονοϊού και της λοίμωξης COVID-19 Μεταφορές, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικά λεωφορεία, ενοικιάσεις οχημάτων» Γεννηματάς Εκπαιδευτικό Κέντρο Prot.No. Μ42-050317343

  • Τουρισμός και τροφοδοσία στην Ελλάδα: Ευκαιρίες και κίνδυνοι επανεκκίνησης για την επόμενη σεζόν» Metropolitan College, Μάρτιος 2021

ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΉΣ ΖΩΉΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΆΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΏΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΏΝ

Το απόρρητο και τα προσωπικά σας δεδομένα προστατεύονται σύμφωνα με την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία (GDPR).

  • Παρέχονται και επιβάλλονται διαδικασίες ασφαλείας και τεχνικοί και φυσικοί περιορισμοί όσον αφορά την πρόσβαση και τη χρήση των προσωπικών δεδομένων.

  • Τα τείχη προστασίας εμποδίζουν οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο δίκτυο και τον διακομιστή μας. Μόνο τα αρμόδια πρόσωπα και αποκλειστικά για την εκτέλεση καθηκόντων που σχετίζονται με τις υπηρεσίες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όσες προσωπικές πληροφορίες είναι απολύτως αναγκαίες.

  • Τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλει ο χρήστης κατά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων των αγορών του, θα διατηρούνται από το Kythnos Bay Hotel. για τη βάση δεδομένων του για περιορισμένο χρονικό διάστημα

  • Το ξενοδοχείο διατηρεί τα δεδομένα σας για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για την εκπλήρωση του σκοπού για τον οποίο τα έχετε κοινοποιήσει σε εμάς και σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Ειδικότερα, τα δεδομένα που συμπληρώνονται στη φόρμα εγγραφής διατηρούνται, έως ότου μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε να τα διαγράψετε. Στοιχεία ταυτότητας ή διαβατηρίου όπως όνομα, επώνυμο, εθνικότητα, στοιχεία επικοινωνίας όπως τηλέφωνο, email, στοιχεία κράτησης όπως ημερομηνία και ώρα άφιξης και αναχώρησης, τύπος και αριθμός δωματίου, αριθμός φορολογικού μητρώου και αρμόδιας φορολογικής υπηρεσίας (τιμολόγια) στοιχεία πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας

  • Το ξενοδοχείο Kythnos Bay δεν θα διαβιβάσει τις πληροφορίες αυτές σε τρίτους, εκτός από τους παρόχους υπηρεσιών του και μόνο για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

  • Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας από τους επισκέπτες μας ή πιθανούς επισκέπτες δεν αποθηκεύονται και δεν παραμένουν σε εμάς μετά τη λήξη της διαμονής σας, ακόμη και αν για οποιονδήποτε λόγο το αντιληφθούμε.

  • Για κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (όπως η Booking.com ή η Expedia.com), όλα τα προσωπικά δεδομένα και τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας κρυπτογραφούνται με ένα πρωτόκολλο που χρησιμοποιείται από αυτές τις επιχειρήσεις.

  • Μόνο αφού δώσετε τη συγκατάθεσή σας και μετά την αναχώρησή σας θα λάβετε ένα email που θα μας ζητήσει τη γνώμη σας για τις υπηρεσίες και τους χώρους μας καθώς και τη διαμονή σας στο ξενοδοχείο μας. Η απάντησή σας θα βοηθήσει στη βελτίωση των υπηρεσιών μας.

  • Θα διαγράψουμε όλα τα προσωπικά σας δεδομένα από τα αρχεία μας, κατόπιν αιτήματός σας αποστέλλοντας email στο info@kythnosbay.gr (παρακαλούμε να προσθέσετε το «Αίτημα Διαγραφής Δεδομένων» ως θέμα στο email σας μαζί με το όνομα και το επώνυμό σας) με εξαίρεση αυτά που είμαστε υποχρεωμένοι από τη νομοθεσία και τις αρχές να διατηρήσουμε και να θέσουμε στη διάθεση οποιασδήποτε επίσημης αρχής με σκοπό την αποτροπή ή τη διερεύνηση οποιουδήποτε εγκλήματος, σύμφωνα με το νόμο.

  • Μη εξουσιοδοτημένη Χρήση Προσωπικών Πληροφοριών Το ξενοδοχείο Κύθνος Μπέι αφιερώνει πόρους και λαμβάνει μέτρα για την αποτροπή άλλων από τη χρήση και παραβίαση της ιδιωτικής ζωής των Πελατών του Ξενοδοχείου. Ωστόσο, είναι αδύνατο να εμποδίσουμε εντελώς άλλους να αποκτήσουν μέσω εγκληματικής δραστηριότητας τις πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό, χωρίς τη γνώση και την εξουσιοδότηση του Kythnos Bay Hotel. Ως εκ τούτου, ο χρήστης δηλώνει ότι δεν θα έχει οποιεσδήποτε αξιώσεις ή/και απαιτήσεις, οποιουδήποτε είδους, έναντι του ξενοδοχείου Kythnos Bay και ή οποιουδήποτε ενεργεί για λογαριασμό του, οι οποίες προκύπτουν από τέτοια μη εξουσιοδοτημένη χρήση των πληροφοριών, εάν συμβεί δυστυχώς.

  • Η παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων δύναται να τροποποιείται όποτε είναι αναγκαίο ώστε να είναι σύμφωνη με τις τελευταίες εξελίξεις στο Ευρωπαϊκό, Ελληνικό και Διεθνές Δίκαιο.

ΣΥΣΚΕΥΈΣ ΕΓΓΡΑΦΉΣ ΤΗΛΕΌΡΑΣΗΣ ΚΛΕΙΣΤΟΎ ΚΥΚΛΏΜΑΤΟΣ CCTV

Για λόγους δημόσιας ασφάλειας, το Kythnos Bay Hotel έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί σύστημα ασφαλείας, χρησιμοποιώντας κάμερες παρακολούθησης και καταγραφής και εσωτερικές συσκευές εγγραφής τηλεόρασης κλειστού κυκλώματος.

Θέσεις κάμερας

Οι θέσεις αυτών των φωτογραφικών μηχανών είναι:

  • 1Σε όλες τις εισόδους του κτιρίου

  • Στη ρεσεψιόν

  • Στο μπαρ της πισίνας όπου υπάρχει ταμειακό μητρώο

  • Σε χώρους αποθήκευσης

  • Στα γκαράζ

  • Στις κύριες διασταυρώσεις και τα σοκάκια του ξενοδοχείου

  • Στις πισίνες

  • Κατά μήκος της περιμέτρου του κτιρίου

Προμηθευτής/Συντηρητής

Η προμήθεια της κάμερας και του συστήματος εγγραφής πραγματοποιήθηκε από την εγγεγραμμένη εταιρεία... Η τεχνική υποστήριξη/συντήρηση του εξοπλισμού κάμερας και των ηχογραφήσεων πραγματοποιείται από την ίδια εταιρεία.

Χρήση — Τρόπος λειτουργίας — Πρόσβαση σε ηχογραφήσεις

  • Η χρήση καταγραφής κλειστού κυκλώματος γίνεται αποκλειστικά για λόγους ασφαλείας

  • Η νομική βάση αυτής της επεξεργασίας είναι η ΟΔΗΓΙΑ 1/2011 (Prot. C/EX/2274/31.03.2011) «Χρήση συστημάτων βιντεοεπιτήρησης για την προστασία προσώπων και αγαθών» της APDPH.

  • Οι κάμερες καταγράφουν σε συνεχή βάση και διατηρούν τα δεδομένα για καθορισμένο χρονικό διάστημα που ορίζεται σε 20 ημέρες, πέραν του οποίου τα δεδομένα διαγράφονται αυτόματα και μόνιμα χωρίς ανάκτηση και το μαγνητικό μέσο εγγραφής ανακυκλώνεται και καταγράφονται νεότερα δεδομένα σε αυτό.

  • Μόνο οι ιδιοκτήτες της εταιρείας και ο διευθυντής του ξενοδοχείου έχουν ελέγξει και διαβαθμίσει την πρόσβαση στις κάμερες και τις ηχογραφήσεις μέσω κωδικού πρόσβασης.

  • Τα αρχεία καταγραφής χρησιμοποιούνται σε περίπτωση σοβαρού συμβάντος ασφαλείας.

  • Σύμφωνα με τις διατάξεις της σχετικής οδηγίας του APDPH (1/2011), οι κάμερες στοχεύουν γενικά τους χώρους και δεν καταγράφουν τα χαρακτηριστικά και τις κινήσεις συγκεκριμένων επισκεπτών, πελατών ή εργαζομένων.

  • Το σύστημα καταγραφής όπου αποθηκεύονται οι εγγραφές κάμερας, βρίσκεται σε έναν συνεχώς ελεγχόμενο και εποπτευόμενο χώρο με διαβαθμισμένη πρόσβαση, μόνο από τη Διοίκηση και το εξουσιοδοτημένο προσωπικό.

  • Τα καταγεγραμμένα δεδομένα δεν φεύγουν από τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου Kythnos Bay με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε λόγο, εκτός από τη διερεύνηση παράνομων πράξεων ή σοβαρών περιστατικών ασφαλείας, για συγκεκριμένη καταγραφή συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος και πάντα μετά από γραπτή άδεια της Επιτροπής Εποπτείας Συστήματος Ασφαλείας.

Πολιτική Πληρωμών
  • Η πολιτική πληρωμής απαιτεί το κόστος της 1ης διανυκτέρευσης (το πιο ακριβό) ως μη επιστρέψιμη προκαταβολή, σε περίπτωση μικρών κρατήσεων έως 3 διανυκτερεύσεων.

  • Αλλαγές/τροποποιήσεις που μειώνουν το συνολικό κόστος επιτρέπονται έως και 4 ημέρες πριν την άφιξη, αρκεί να μην είναι μικρότερη από την προκαταβολή.

  • Αργότερα από αυτήν την προθεσμία, το συνολικό ποσό θα χρεωθεί ως αποζημίωση για: αλλαγές/τροποποιήσεις που μειώνουν το συνολικό κόστος, ακυρώσεις, μη εμφάνιση ή πρόωρη αναχώρηση.

Πολιτική Ακύρωσης

Η δωρεάν ακύρωση δεν είναι διαθέσιμη για αυτήν την τιμή.

  • Λόγω ειδικών όρων πληρωμής, δεν επιτρέπονται ακυρώσεις χωρίς ποινή.

  • Για ακύρωση ανά πάσα στιγμή, το ήδη καταβληθέν ποσό δεν επιστρέφεται ή συμψηφίζεται.

  • Αλλαγές/τροποποιήσεις που μειώνουν το συνολικό κόστος επιτρέπονται έως και 4 ημέρες πριν την άφιξη.

  • Αργότερα από την παραπάνω προθεσμία, το συνολικό ποσό θα χρεωθεί ως αποζημίωση για: αλλαγές/τροποποιήσεις που μειώνουν το συνολικό κόστος, ακυρώσεις, μη εμφάνιση ή πρόωρη αναχώρηση.

Όροι & Προϋποθέσεις Κράτησης

Πολιτική πιστωτικών καρτών

Για να εξασφαλίσετε την κράτησή σας, η πληρωμή πρέπει να γίνει επιτυχώς με την εγγεγραμμένη πιστωτική κάρτα. Η μη τήρηση αυτής της απαίτησης, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την ακύρωση της κράτησής σας.

Ο κάτοχος της κάρτας πρέπει να είναι ένας από τους επισκέπτες που αναφέρονται στην κράτηση. Κατά το check-in, ο κάτοχος της κάρτας καλείται να προσκομίσει την κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή, καθώς και έγκυρο διαβατήριο για λόγους αναγνώρισης ταυτότητας.

Εάν ο κάτοχος της κάρτας δεν είναι ένας από τους επισκέπτες που κάνουν check-in, ο κάτοχος της κάρτας πρέπει να προσκομίσει γραπτή επιβεβαίωση εκ των προτέρων, η οποία θα εγκρίνει τη συναλλαγή πληρωμής για λογαριασμό της κράτησης.

Εκτιμούμε την κατανόηση και τη συγκατάθεσή σας με αυτές τις απαιτήσεις, οι οποίες είναι σύμφωνες με τις οδηγίες των τραπεζών για τη διασφάλιση ασφαλών συναλλαγών.

Απρόβλεπτα γεγονότα

Το κατάλυμα δεν ευθύνεται για ακυρώσεις ή αλλαγές που προκαλούνται από γεγονότα πέρα από τον έλεγχό του, όπως φυσικές καταστροφές, πανδημίες, κυβερνητικές εντολές ή άλλες περιστάσεις ανωτέρας βίας.

Πολιτική άφιξης

Ώρα άφιξης: 15:00

Ώρα αναχώρησης: 11:00